Home / Årsmøte for 2019 kansellert

Årsmøte for 2019 kansellert

Grunnet Covid-19 er Norsk Kulturarvs årsmøte for meldingsåret 2019 kansellert og vi vil heller avholde årsmøte samlet for meldingsåret 2019 og 2020 på våren/forsommeren 2021. Videre innkalling vil komme via e-post, Magasinet Kulturarven, og våre digitale plattformer.
Publisert
Tirsdag, 10 november, 2020
Les også

Styreleiar, Kirsti Kolle Grøndahl og direktør, Erik Lillebråten sendte denne veka brev til Familie- og kulturkomitèen og Utdannings- og forskningskomitèen på Stortinget. Her kan du lesa brevet i sin heilskap. (Foto: Hjerleid)
Eit offentleg utval nedsett av regjeringa vil rive det dei kallar "spøkelseshus" i distrikta for å gjera distrikta meir attraktive. - Hjelp folk å redde husa istaden, seier direktør i Norsk Kulturarv.
Ved nyttår vart det gjennomført eigarskifte på Olavsrosestaden Hoel Gård på Nes i Ringsaker. Da tek gardgut, Christian Fredrik Sandberg(t.v.) over saman med sambuaren sin, Sabine Sønstebø.(Foto: Kathrine Sørgård)
Er du Norsk Smaksskules nye kokkekompis som skal inspirere og formidle matglede til skolebarn over hele landet? Nå inviterer vi DEG til digital audition - vinneren får mulighet til å bli Norsk Smaksskules ansikt utad og får muligheten til å lage mat og filme sammen med Arne Brimi. (Foto: Ingrid Blessom / Norsk Smaksskule)