Hjem / Årsmøte 2020 avlyst

Årsmøte 2020 avlyst

Norsk Kulturarvs planlagt fagseminar og årsmøte og på Sem i Asker 22. april blir avlyst som følgje av Korona-viruset.

Nytt årsmøte vil bli avhalde seinare i år, eller som eit felles årsmøte for 2019 og 2020 når vi kjem over på 2021. Norsk Kulturarv kjem attende med meir info ved seinare høve.

Publisert
Onsdag, 18 mars, 2020
Les også

På grunn av situasjonen kring Corona, utset Norsk Kulturarv fristane på Ta eit tak og den nasjonale kulturlandskapsprisen til 1. mai.(Foto: Ola Aaseng)
I vinter har Norsk Kulturarv hatt mange henvendelsar frå medlemmar angåande berekning og utskriving av eigedomsskatt. Vi hadde dette temaet oppe, og kom med uttale frå årsmøtet vårt i 2018.
Kompensasjonsordning til bedrifter: I dag la regjeringen, sammen med VIRKE, LO, NHO og Finans Norge frem en ordning som sikrer kompensasjon for tapte inntekter på grunn av direkte eller indirekte koronastenging. Norsk Kulturarv forventer at våre næringsmedlemmer og Olavsrose-innehavere vil få hjelp og støtte gjennom denne kompensasjonsordningen for bedrifter. (Foto: Foto: Hans Kristian Thorbjørnsen)
Feir den Store vaffeldagen med vafler fra Ryfylkekokken, Frode Selvaag.